Thursday, June 14, 2012

عزيزي القارئ


عزيزي القارئ .. أنا بحبك جدا
أنا عارف اننا في الغالب مانعرفش بعض وان انت ممكن تكون فاكرني تنك عشان مش بارد ع التعليقات اللي بتكتبها من وقت لآخر
عايزك تعرف ملحوظتين مهمين جدا

أولا : أنا مابكتبش عن حد .. يعني ماحدش يضحك عليك يغشك ويقولك القصيدة دي كتبها عشاني أو كتبها لما انا قولتله أو المقال ده  ماعرفش ايه او التدوينة دي ماعرفش مالها

أي كلام من أي حد عن كتابتي ماتصدّقوش حتى لو قالك اني أحسن واحد بيكتب في الدنيا .. اعرف انه بيكدب

أنا باكتب عشان أنا باحب أعمل كده

وباعرض الكلام اللي باكتبه عشان بحبك والحب ده مش معناه انك لازم تحب اللي أنا باكتبه
ممكن تحبه أو تكرهه 
ممكن تستطعمه او تلاقيه ماسخ دي حاجه ترجع غالبا لمزاجك الحالي




ثانيا : مفيش ثانيا بس استخسرت أنزل تدوينة كده من غير ما أتفذلك .. ماهو مش معقوله هاجيبك لحد هنا عشان ملحوظة واحده يعني بارضه
انت مقامك عالي
مش باقولك بحبك

1 comment:

Eman Muneir said...

هههههههههههههههههه :)))))))))
سكّر و الله العظيم